Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym punktem serwisowym sklep@diaderma.pl . Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (e-faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem poczty elektronicznej sklep@diaderma.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14. dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7. dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza lub zwrot wpłaconych należności.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14. dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@diaderma.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajduje się w Regulaminie.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14. dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient-Konsument posiada prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania przez Klienta, uszkodzenia lub zniszczenia - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Powiadom nas pisemnie o reklamacji lub zwrocie na adres poczty elektronicznej sklep@diaderma.pl Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres biura: DAK POL Pharma ul. ZELWEROWICZA 55/B, 02-928 WARSZAWA tel. 515 620 212.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu lub wymiany produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 7. dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeszkód, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z propozycją zwrotu należności lub wymiany produktu na nowy. Na załączony numer konta w ciągu 7. dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na rachunek karty. Korekta faktury VAT zostanie wysłana w formie załącznika PDF na adres e-mail podany w Zamówieniu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie, zniszczenie lub oznaki użytkowania produktu), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu i nieuznaniu reklamacji. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.